Unais


~ JUS MATE 5 ~

*** LYDIAWANI ***

JITRA, 6 Sept (HPM) – Percaya atau tidak seorang bakal peguam berjaya menurunkan berat badan sebanyak 56 kilogram (kg) dalam masa 20 minggu sahaja. Tapi itu lah realiti yang berlaku kepada Lydiawani Ezrina Masakhoh, 23, seorang pelajar tahun akhir jurusan undang-undang di Universiti Utara Malaysia (UUM). Menurut Lydiawani yang berasal dari Sungai Petani, beliau mula mengambil Jus Diet Mate 5 (JDM5) pada Sept tahun lalu dan mula mengalami penurunan berat badan selepas beberapa minggu.

“Selepas lapan minggu berat badan saya turun sebanyak 35 kg menjadikan berat saya 70 kg…saya sangat gembira dengan perubahan itu, langsung tak sangka JDM5 dapat menurunkan berat badan saya dengan cepat. “Selain itu saya juga mengambil inisiatif sendiri dengan berjalan kaki dari kolej ke fakulti…saya rasa bertenaga walaupun berjalan kaki setiap hari, sebelum minum JDM5 saya tak larat nak jalan kaki dan selalu naik bas ke fakulti,” kata beliau yang sedang menjalani latihan amali di sebuah firma guaman di Sungai Petani.

Bagaimanapun pada Januari lalu beliau mengambil keputusan untuk berhenti mengambil JDM5 atas faktor kewangan kerana terpaksa menggunakan wang yang banyak untuk membiayai pengajiannya di tahun akhir. “Bila saya berhenti ambil JDM5, saya ingatkan berat badan saya akan naik tapi sangkaan saya meleset…berat badan saya terus turun setiap minggu sehinggalah kepada 49 kg pada bulan Mac lalu. “ Ya Allah macam tak percaya ja yang jus ini mampu membantu mencapai impian saya sejak kecil…cita-cita saya nak jadi peguam dan kurus tercapai dalam masa yang sama,” katanya sambil mengucapkan terima kasih kepada DR. Rozmey kerana mencipta JDM5. Perubahan itu membuatkan rakan-rakan yang mengenalinya tidak dapat mengecam beliau selepas cuti semester.

“Mereka mesti akan kata kepada saya…biar betul Lydia ke ni, kurusnya.Masa itulah saat paling mengembirakan saya dan saya terus memberitahu mereka yang saya menggunakan produk Dr. Rozmey,,” tambah Lydiawani.



So Amazing....

Anda bila lagi ???



Note : Credit to Herbaprima dan Saudari Lydiawani...


*** SUZANA ***



Berat Sebelum : 230 KG


Berat Terkini : 170 Kg

Masih lagi dalam proses menurunkan berat badan mengamalkan Jus Mate 5...

Caiyok SUZANA... Kalau SUZANA boleh... Kita pun pasti boleh....
CAIYOK SEMUA...



*** MAZLIWATI (BAI) ***

~ Sebelum ~




~ Selepas ~





Dahulu ukur lilit pinggangnya 75 inci, sekarang sudah slim banyak, sudah tinggal 46 inci sahaja. Begitu juga dengan beratnya dari 208kg sekarang tinggal 108kg dan Bai dalam proses hendak menguruskan badannya lagi.

Waktu gemuk dahulu, bukan saja Bai susah nak jalan, dunianya hanya di atas sofa saja. Makan dan minumnya juga di situ. Nak basuh punggung sendiripun, maknya Nor Chik Talib, 58 yang lakukan. "Macam basuh punggung anak gajah..." kata Cik Nor lagi. Tapi disebabkan anak, Cik Nor lakukan dengan sesungguh hatinya. Hari ini, Cik Nor cukup bersyukur kerana semua penderitaan yang anaknya tanggung sudah berakhir.

Dahulu masa kecil, Bai cukup comel. Kulitnya putih melepak. Bila meningkat dewasa badannya masih "maintain". Mungkin sudah tersurat, Bai akhirnya menghadapi Abdominal Cellulitis atau selulit pada perut dan Habbit Obesity atau kegemukan habit sejak 2004. Peliknya kata Bai berat badannya akan bertambah naik kalau dia tak makan. Hendak kata, dia makan terlalu banyak sangat mustahil tetapi dah suratan begini, Bai terpaksa terima. Dek kerana perutnya terlalu besar, timbul urat-urat sebesar jari kelengking di atas perutnya. Siapa yang tengok, pasti sedih. Jelas Bai lagi, kulit kakinya menjadi kehitaman dan kelihatan hodoh, seakan-akan kaki gajah. Tetapi sekarang, bila Bai dah cantik, struktur kulitnya juga dah berubah, lebih mulus.

Jelas Bai, ketika mula-mula mendapat rawatan di salah sebuah hospital di Sg Buloh, dari 208kg beratnya turun kepada 178kg sahaja. Bai menjalani pembedahan di HUKM iaitu laparoscopic gastric bypass bagi mengikat perutnya (usus makannya dipendekkan), berat Bai turun 158kg, turun sebanyak 20kg sahaja. Kata Bai, dia tidak pernah sedut lemak malah belum pun melakukannya lagi.

Apa rahsia Bai Kurus?

Hah! Inilah pengakhiran cerita paling menarik. Semua orang tentu nak tahu bagaimana Bai dahulunya terlalu gemuk, boleh turun sebanyak 100kg. Sebelum itu, bagi sesiapa yang nak cuba cara seperti Bai mesti tahan cubaan. Cubaan dari tidak mengadap makanan. Di HUKM, rutim makan Bai seperti berikut : Pagi, roti campur salad. Tengahari pula, sup sayur rebus (kosong sekosongnya termasuk tidak ada garam langsung) dan petang pula mihun sup campur sayur kosong sesenduk. Hah, jangan ingat semangkuk mihun sebaliknya dua sudu makan saja. Kalau ada yang sanggup, bolehlah ikut cara Bai di hospital.

Selama 72 hari di HUKM, berat Bai hanya turun 20kg saja. Selebihnya Bai mengamalkan JUS DIET MATE 5. Kalau nak tahu apa itu Jus Diet Mate 5 yang buat Bai kurus, ia formulasi dari seorang doktor dari utara. Kalau nak tahu, hubungi ....(kedai-e.net), beli dan amalkan jus ini seperti dirinya. Ini kerana baru 3 bulan makan, berat Bai dah turun 50kg.

Memang menakjubkan....



*** PUAN NOOR ***



Saya mengunakan JDM5 ciptaan Dr.Rozmey. Ternyata ia amat berkesan, hanya dalam 10 minggu saya miliki badan yang saya idami.



*** PUAN SALINA ***


Setelah melahirkan anak bongsu saya semenjak 7 tahun lepas. Saya gagal dalam usaha menurunkan berat badan saya.Berbagai produk dan cara saya cuba , namun saya tetap kecewa. JDM5 diperkenalkan oleh Dr. Rozmey pada saya dan ternyata ia satu formula yang ajaib! Saya mampu memiliki berat idaman saya .bagai tak percaya saya mampu turun 21 kg hanya dalam 14 minngu. Kini saya hanya amal JDM5 sekali dalam 2 minggu dan berat saya tetap tidak naik semula. Kini saya aktif menjual JDM5 dan pendapatan bulanan dengan menjual JDM5 melebihi RM 2000. Saya sudah mengalaminya, anda disana jangan lepaskan peluang keemasan ini. Cubalah JDM5 sekarang……anda pasti teruja !!!



*** PUAN ZAITOON ***


Saya terkejut melihat perubahan pada Pn. Salina selepas hanya 3 minggu tidak berjumpa. Pn.Salinar menasihati saya mengamalkan JDM5 ciptaan Dr. Rozmey. Ternyata ia memeberikan perubahan ketara pada saya,… Perut saya tidak buncit lagi kesan nya hanya dalam 2 minggu, ianya amat berkesan, hanya 4 minggu sahaja saya turun 7 kg. Kini saya hanya amalkan JDM5 seminggu sekali sahaja, JDM5 mudah dan berkesan. Anda patut mengamalkannya.....



*** ENCIK ZULKIFLI ***

~ Sebelum ~


~ Selepas ~


Asalamualaikum wrt. wbt. dan salam sejahtera.

1. Nama saya Mohd Zulkifli Taib, umur 37 tahun, berasal dari Kuala Terengganu. Sejak dari kecil lagi berat badan saya lebih gemuk berbanding kawan-kawan saya yang lain dan berat badan saya semakin bertambah selepas kahwin sehingga mencecah 106 kg.

2. Bermacam ubat atau teh diet saya cuba amalkan tetapi berat badan saya tidak juga turun. Pada tahun 2007 saya nekad untuk diet iaitu tidak makan nasi selama 4 bulan. Saya cuma mengambil minuman bijirin sewaktu pagi, tengahari dan malam. Hasilnya berat badan saya hanya berkurangan sebanyak 7 ke 8 kg sahaja. Diet saya ini berterusan sehingga Hari Raya Aidil Fitri tahun 2007. Selepas itu saya mula makan semula dan hasilnya berat badan saya bertambah kembali sehingga 103kg. Manakala pinggang seluar saya bersaiz 44 inci.

3. Saya berasa amat risau dengan berat badan yang semakin bertambah kerana bimbang jika mendapat penyakit kencing manis atau darah tinggi.

4. Alhamdullilah saya terbaca berita tentang Jus Diet Mate 5 melalui akhbar-akhbar dan juga halaman web. Akhirnya saya membuat keputusan untuk menggunakanya. Oleh kerana sudah biasa dengan diet jadi saya tidak mengalami masalah untuk mengamalkan minum jus ini. Semasa mengamalkannya minum jus ini memang saya sentiasa bertenaga dan tidak merasa lapar. Selera makan juga menjadi kurang. Saya juga ada buat senaman atau pergi gym 3 ke 4 kali seminggu. Cuba nak bina otot, tak nak bagi mengeleber.

5. Saya mula meminum Jus Diet Mate 5 ini pada awal bulan Disember 2008 dan alhamdullilah setelah 3 bulan ( 26 Feb 2009 ) mengamalkanya berat badan saya turun dari 103kg kepada 83kg. Iaitu sebanyak 20kg. Saya sangat berpuas hati dengan perubahan ini walaupun cemburu dengan kawan-kawan yang lain yang mampu turun berat badan mereka sehingga 20 kg lebih hanya dalam masa 10 minggu sahaja. Tapi tetap puas hati kerana turun 20 kg berbanding diet yang dulu selama 4 bulan hanya turun 8 kg.

6. Insyallah saya akan terus mengamalkan minum Jus Diet Mate 5 ini sehinggalah sasaran berat badan saya mencapai 70 kg. Saya rasa berat badan tersebut adalah baik bagi saya memandangkan saya mempunyai kerangka badan yang besar.

7. Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Dr. Rozmey atas formula jus diet yang hebat ini.

8. Terima kasih sekali lagi buat warga Dr. Rozmey dan warga Herba Prima Marketing serta semua ahli-ahli dan pengedar HPM. Semoga impian kita menjadi insan yang sihat dan anggun tercapai.

Wassalam.



*** CIK MIMIE ***

Sebelum - 98 KG


Selepas - 68 KG



*** ENCIK AZLEE ***

Image
Berat asal En. Azlee 135 kg


Image
Berat terkini selepas 4 bulan bersama JUS MATE 5 - 74 kg

Wowwww.... Really Amazing...

Terpaku!! dengan perubahan En Azlee? Tetapi masih ragu-ragu?

Yakini kemampuan diri sendiri.Jika Azlee boleh hilangkan berat badannya selama 4 bulan sahaja, mengapa tidak anda?Mulakanlah program diet anda hari ini juga dan kami akan membimbing anda tentang diet dan cara pemakanan yang betul. Kami juga akan berkongsi tips dan rahsia penurunan berat badan secara efektif. Dengan Jus Mate 5, impian anda pasti akan jadi kenyataan!


REALLY AMAZING !!!!!



Itu adalah testimonial antara mereka yang telah berjaya !! So, kita macam mana?



~ GAIN-5 ~




~ DR-II ~







~ DOC-K ~

"Sakit sendi makcik sudah hilang 70% setelah amalkan sebulan Doc K.Sebelum ni cuba rawatan traditional, hospital dan bermacam lagi,semua tak menjadi. Terima Kasih Dr Rozmey"

Fatimah (60 tahun)



~ ESSPRESSO-XY ~

Kopi Espresso-XY memang bagus!

Isteri saya tak marah lagi!!

En.Chai (58 tahun)

0 Responses

Post a Comment