Unais

Dr Rozmey terus cipta formulasi hebat untuk bantu pengguna yang alami masalah penglihatan dengan dR 8, sejenis minuman kesihatan yang terhasil dari penyelidikan dan kepakaran Dr.Rozmey sentiasa mencipta dan menghasilkan formulasi terbaik, berkesan, murah dan terbaik, formulasi yang hebat dan penyelidikan yang berterusan telah membolehkan produk ciptaan Dr.Rozmey amat berkesan, selamat dan ajaib.

Vitamin C
Amat penting sebagai anti-oksida yang menghalang kecederaan sel, menguatkan dinding salur darah dan mengawal tekanan darah.

Vitamin E
Bertindak sebagai anti oksida dan mampu melindungi sel-sel retina mata dari kecederaan.

Biberry
Mampu meningkatkan pigmen rentina membolehkan mata melihat cahaya dan membolehkan sel darah merah melalui kapilari untuk membekal oksigen. Ia mampu membuka salur darah dan menurunkan tekanan darah. Beberry mampu meningkatkan pandangan mata sebelah malam, memperlahankan degenarasi macular, menghalang katarak dan diabetic retinopati.

Vitamin A
Penting untuk mencegah kunjuntiva, kornea dari kekeringan dan buta waktu malam dan pertumbuhan rentina yang baik

Zinc
Membantu mencegah degenarasi macular dan membantu menghalang kebutaan.

Carotenoid
Menghalang degenarasi macular yang menyebab kebutaan mata

Beta Carotene
Menghalang kebutaan waktu malam dan lain-lain masalah kebutaan mata. Ia mampu meningkatkan immuniti, melindungi dari kanser dan toksin. Berfungsi sebagai anti-oksida yang terbaik untuk kesihatan. Beta Carotene menahan dari radikal bebas merosakkan macular mata.

CARA MAKAN:
Campur serbuk dR 8 dengan 300-400ml air sejuk. Goncang dan sedia diminum. Ambil 1x atau 2x sehari, jika perlu.

0 Responses

Post a Comment