Unais

Dr.Rozmey terus cipta formulasi bantu pesakit yang hadapi penyakit kencing manis dengan formulasi canggih dR Betes hasil pemerhatian dan penyelidikan beliau. Formulasi ringkas memberikan penguna rasai kenyang dan mengaktifkan tahap guna gula oleh sel-sel serta guna pemanis yang tidak meningkatkan tahap gula dalam darah ternyata mampu menurunkan tahap guna dalam badan. Kebolehan mengaktifkan sel-sel pencrease untuk hasilkan insulin telah membantu menormlakan tahap gula dalam darah.

Whey Protein
Amat berguna dalam menambahkan protein dalam badan dan biasanya digunakan oleh mereka yang ingin menambah otot badan dan meningkatkan tisu sintesis. Ia juga boleh digunakan sebagai sumber tenaga dan memberikan rasa kenyang.

White Kidney Bean
Mampu normalkan kadar pengunaan kaborhidrat yang ditukarkan kepada gula dari diserap dari usus dan mengurangkan kalori yang diambil. Ia juga sumber protein dan fiber dan amat bagus untuk kesihatan.

Vitamin C
Sejenis anti-oksida yang menghalang kecederaan sel-sel badan.

Stevia Leaf
Sejenis pemanis yang 30 ke 300 kali lebih manis dari gula dan merupakan alternative pada pemanis tiruan yang tidak menambah kalori dan tiada kesan sampingan. Amat baik untuk merawat masalah penghadaman, hati dan usus.

Magnesium
Membantu otot rehat dan mengecut serta pembentukan tenaga dan penghantaran dalam sel. Ia membantu protein sintesis dan penyerapan kalsium. Membantu pembekuan darah dan tekanan darah.

L-Lysine
sejenis amino asid penting yang membantu membentuk immune system

Biotin
Amat diperlukan untuk pertumbuhan otot dan membantu gula ditukarkan kepada tenaga yang diperlukan seharian. Ia mampu metabolis amino asid dan kaborhidrat dan membantu sesetengah enzim yang diperlukan badan untuk berfunsi secara normal. Ia amat diperlukan untuk pastikan kelenjar peluh, saraf dan tulang sum-sum berkerja dengan normal.

Ramuan yang diadunkan dalam dR-Betes ini mampu menghasilkan tenaga dari gula yang terkandung dalam badan , memberikan rasa kenyang dan membentuk otot-oto baru dan mengurangkan sel-sel lemak. Ini membolehkan metabolism badan berlaku secara maksimum dan dapat pula meningkatkan pengeluaran insulin dan mengurangkan rintangan pada insulin.


Cara minum:

Campurkan serbuk dR-Betes dengan 400 ml air sejuk dan goncang . Pastikan anda tidak mengambil makanan berkalori tinggi dan air manis sehingga tempoh 4 jam selepas minum dR-Betes. Anda kini mula merasa kenyang dan bolehlah mula amal makanan yang kurang kalori dan manis.

0 Responses

Post a Comment