Unais

Dr rozmey terus cipta formulasi hebat untuk bantu pengguna yang alami masalah lemah jantung dan serangan stroke dengan dRQ10, sejenis minuman kesihatan yang terhasil dari penyelidikan dan kepakaran anak watan Dr. Che Rozmey Che Din, yang senantiasa mencipta dan enghasilkan formulasi terbaik, berkesan , murah dan selamat untuk penguna. Ramuan yang terbaik, formulasi yg hebat dan penyelidikan yang berterusan telah membolehkan produk ciptaan dr.rozmey amat berkesan, selamat dan unik.

Tahniah pada Dr.Che Rozmey Che Din, Pakar perbidanan dan Sakit Puan,yang telah mencipta produk kesihatan yang terbaik dengan kajian dan penyelidikan beliau sendiri untuk manafaat penguna.

Omega 3: sejenis amino acid yang mampu melindungi dinding sel, menghantar maklumat kepada system saraf . Omega 3 memainkan fungsi penting dalam mengawal proses pembekuan darah dan pembentukan sel-sel saraf yang baru di otak. Omega 3 membantu otot jantung dan sel-sel neuron dari kecederaan dan memulihkan sel-sel ini kepada normal. Terbukti dapat membantu penguna yang lemah jantung dan serangan stroke, selain itu dapat juga membantu penyakit lupus, psoriasis, rheumatoid arthritis, sakit kepala, migraine, kanser prostate, kanser payu dara serta kencing manis.

Serbuk biji anggur: Kaya dengan protein , flavonoids dan bioflavonoids yang mampu menambah dan melancarkan perjalanan darah dan menguatkan dinding kapilari. Ini membantu pengedaran darah dan memulihkan kes –kes kekurangan pengedaran darah di salur darah vena dan vena varicose. Flavonoids juga mampu membantu merawat kecederaan sel akibat serangan radikal bebas , ini membantu merawat penyakit disebabkan ketuaan seperti kerosakan macular, penglihatan, meningkatkan penglihatan semasa malam dan penglihatan dalam kecerahan yang melampau. Procyanidin dalam sebuk anggur ini juga mampu melebatkan rambut dengan membantu pertumbuhan rambut.

Vitamin C: Anti-Oxida yg melindungi dari krecederaan radikal bebas yang menyebabkan sakit jantung dan kanser dan membantu pertingkatkan imuniti badan dan penghasilan kolagen.

Folic Acid: Amat penting untuk pembentukan sel darah dan sel-sel yang cepat pertumbuhannya. Vitamin utama untuk funsi dan pembaikian sel-sel badan.

Gingko Biloba: Amat bagus untuk rawatan mereka yang hilang memori dengan memperlancarkan peredaran darah di otak. Gingko membantu salur darah rehat dan berkembang dan memudahkan peredaran darah dan menghalang kolestrol menyempitkan saluran darah.

Citric Asid: Melancar buah pinggang dan menghalang pembentukan batu karang.

Omega-6: Memainkan peranan penting dalam fungsi otak dan pertumbuhan dan pembentukkan sel otak, tulang dan metabolism sel. Ia boleh menyembuhkan rasa kebas, sakit dan kurang deria rasa bahagian badan yg lumpuh.

Vitamin E: Anti-Oxida yang mampu neutralkan radikal bebas yang merosakkan badan.Ia juga penting dalam proses pembekuan darah dan membantu menyembuhkan luka. Ia mampu menlindungi otot jantung dari tercedera.

Green Tea: Membantu kawal tahap gula dalam badan dan mengurangkan risiko penyakit seperti kanser, jantung, serangan kuman, rheumatoid dan sakit sendi arthritis dan tingkatkan immune system.

Cara makan:
Campurkan serbuk dRQ10 dengan 300-400 ml air sejuk. Goncang dan sedia diminum. Ambil 1X atau 2X sehari, jika perlu.

0 Responses

Post a Comment