Unais

Revulosi baru dalam penjagaan kencantikan , Dr.Rozmey tampil lagi dengan produk kecantikan wanita yang mampu menjaga kesihatan dan kecantikan wanita dari luar dan dalam. Formulasi ajaib ini adalah hasil penyelidikan dan pemerhatian Dr.Rozmey yang mampu mengabungkan ramuan terpilih yang bertindak secara sinergi yang mampu memberikan bentuk badan dan kulit wanita. Kebolehan dR Silky membentuk pinggul dan payu dara memberikan keyakinan dan kepuasan pada wanita yang mampu miliki bentuk badan idaman.

Vitamin C:
Anti-Oxida yg melindungi dari kecederaan radikal bebas yang menyebabkan sakit jantung dan kanser dan membantu pertingkatkan imuniti badan dan penghasilan kolagen.

Vitamin E
Anti-Oxida yang mampu meneutralkan radikal bebas yang merosakkan badan.Ia juga penting dalam proses pembekuan darah dan membantu menyembuhkan luka. Ia mampu menlindungi otot jantung dari tercedera

Folic Acid
Amat penting untuk pembentukan sel darah dan sel-sel yang cepat pertumbuhannya. Vitamin utama untuk funsi dan pembaikian sel-sel badan.

Marine Kolagen
Mampu membantu pembentukan kulit dan mengurangkan kedut.

Lobata
Kaya dengan phyto-estrogen yang akan mempercepatkan dan stabilkan hormone wanita. Ia amat penting dalam mengekalkan tahap sel-sel badan wanita berada dalam tahap yang terbaik membantu pertumbuhan organ pembiakan wanita.

Mirifica
Merupakan tumbuhan yang ada natural phyto-estrogen yang amat berkesan dalam memperlahankan proses penuan seperti kedutan kulit, rambut, tulang dan payu darah yang kendur.

CARA PENYEDIAN:

Campurkan serbuk dR Silky dengan 300 ml air dalam bekas yang bertudung , goncangkan dan sedia untuk diminum sebelum tidur.

0 Responses

Post a Comment