Unais

SEBAB UTAMANYA IALAH

MENGAMBIL JALAN YANG SALAH...


PASTIKAN ANDA TIDAK TERMASUK

DALAM PERATUSAN ITU!!!!

CARA SALAH: Kurangkan pengambilan makanan.
KESANNYA:
Otot akan mengecut, air dalam badan berkurangan dan kadar metabolisma turun secara mendadak. LEMAK MASIH KEKAL!!!
KEPUTUSAN: Badan akan KURUS SEKEJAP, semua berat atau KG yang hilang datang kembali bersama beberapa KG lagi sebagai tambahan.

CARA SALAH: Mengambil pil pelangsingan badan.
KESANNYA: Selera makan akan hilang. Rasa loya dan pening-pening, jika tersalah ambil, akan menjejaskan kesihatan.
KEPUTUSAN: KURUS SEKEJAP, jika berhenti ambil pil, selera makan datang kembali dan GEMUK SEMULA.

CARA SALAH : Hanya makan buah-buahan sahaja.
KESANNYA : Badan menjadi kurang bertenaga kerana nutrisi tidak lengkap dan tidak seimbang. Tekanan kerana terpaksa makan makanan yang sama berulang-ulang.
KEPUTUSAN : Diet tidak kekal lama, mudah berputus asa!


*******************************************************************************


PERBEZAAN PROGRAM DIET JUS MATE 5 DENGAN PROGRAM PELANGSINGAN YANG LAIN

JUS MATE 5 merupakan progam pengurusan berat badan yang dihasilkan dari herba-herba terpilih yang selamat dan berkesan yang mampu mengawal selera makan, mengawal paras gula dalam darah, menukar karbohidrat kepada tenaga dan meningkatkan metabolisme badan. Jus mate 5 mampu mengecilkan kantung perut seperti kesan pembedahan mengecilkan kantung perut untuk membuatkan anda rasa cepat kenyang dan akan makan sedikit sahaja.Kesan ini akan berpanjangan dan akan melatih cara pemakanan anda dan dapat mengawal berat badan anda walaupun anda telah berhenti daripada mengambil jus mate 5. Herba-herba di dalam jus mate 5 mampu mengaktifkan sel – sel di dalam badan untuk meningkatkan kadar metabolisme supaya badan dapat membakar lemak dengan lebih cepat.

*******************************************************************************

SOALAN-SOALAN LAZIM!!!

1) Apakah Kesan sampingan yang mungkin berlaku selepas mengambil Jus mate 5?
A : Tiada apa-apa kesan sampingan daripada pengambilan jus mate 5 kerana semua bahan -bahan nya diperbuat daripada herba yang selamat.

2) Adakah ia akan menganggu sistem perhadaman?
A : Tidak!!!..ia tidak akan menganggu sistem perhadaman dan tidak akan membuat anda sakit perut.

3) Bagaimana lemak dibuang?
A : Lemak-lemak dalam badan kita akan dibuang dalam bentuk tenaga . Setiap orang memerlukan jumlah tenaga yang berlainan mengikut berat badan, jantina dan umur masing-masing. Contohnya seorang wanita dewasa, berat badan 80kg, aktiviti harian dalam kategori sederhana aktif, tenaga yang diperlukan olehnya dalam sehari ialah 2400kcal. Pengguna Jus Diet Mate 5 ditekankan untuk mengambil makanan dengan jumlah tenaga sehari 1000kcal sahaja. Jadi, tenaga selebihnya iaitu 1400kcal akan diambil dari lemak-lemak yang terkumpul di dalam badan. Begitulah bagaimana ianya berfungsi menyingkirkan lemak.

4) Bagaimanakah ianya berfungsi mengenyangkan?
A: Jus Diet Mate 5 (JDM5) yang diambil pada tengahari mula menjalankan tugasnya. Ia akan mula mengaktifkan sel-sel untuk menukar gula kepada tenaga dan memecah lemak kepada tenaga. Ia mula aktif merangsang sel-sel otak untuk menghasilkan neurotransmitter serotonin mengubah rasa lapar dan tabiat pemakanan anda. Guar Gum dan Soy Protein menjadikan perut anda ketat dan kenyang.

5) Bolehkah Jus Mate 5 ini digunakan untuk mengempiskan perut?
A : YA!!!..Jus Mate 5 ini juga berfungsi untuk mengempis kan perut. Ia sesuai digunakan oleh perempuan atau lelaki yang ingin mengempiskan perut. Untuk mengempiskan perut, Anda perlu mengambil Jus Mate 5 pada sebelah malam sebelum tidur.

6) Bolehkah saya mempercayai jus mate 5 ini?
A : Banyak testimonial yang terbukti berjaya dan kisah2 mereka boleh didapati di akhbar – akhbar, televisyen (cth: Buletin Utama, MHI, WHI dll). Produk ini telah mendapat pengiktirafan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia dan Pusat Racun Negara. Ianya di jamin 100% berkesan, halal dan selamat digunakan.

7) Bagaimana cara permakanan Jus Mate 5 ini?
A : Sila Klik di link PROGRAM DIET JM5.

8) Bagaimana nak membeli jus mate 5?
A : Anda boleh memesan jus mate 5 melalui kami di blog ini. Sila lihat di ruangan HARGA DAN PEMBAYARAN. Process penghantaran biasanya mengambil masa 2 - 3 hari selepas pengesahan bayaran.

9) Bagaimana nak menghubungi saya?
A : Anda boleh menghubungi kami melalui TELEFON, SMS, EMAIL dan YAHOO MESSENGER. Semua contact detail ada tertera di ruangan ABOUT ME.

0 Responses

Post a Comment